مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 آبان 1399 ساعت 12:102020-11-16پزشكي

انتقال پسماندهای مراکز منتخب کووید – 19 ایذه بدون بی خطرسازی به محل دفن


مدیر سلامت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به وضعیت مدیریت پسماند عفونی، تیز و برنده، گفت: در ایذه نیز به جز تعدادی از سفتی باکس های مراکز دانشگاهی (مراکز منتخب کووید – 19)، - ایسنا/خوزستان مدیر سلامت محیط و حرفه ای مرکز بهداشت خوزستان با اشاره به وضعیت مدیریت پسماند عفونی، تیز و برنده، گفت: در ایذه نیز به جز تعدادی از سفتی باکس های مراکز دانشگاهی (مراکز منتخب کووید – 19)، مابقی پسماند ویژه مراکز دانشگاهی و غیردانشگاهی بدون بی خطرسازی به محل دفن منتقل می شوند.

مهران معلم در جلسه کارگروه مدیریت پسماند خوزستان که امروز (26 آبان ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: 41 بیمارستان تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز هستند که 24 بیمارستان از این تعداد دانشگاهی و 17 بیمارستان غیردانشگاهی هستند.

هشت بیمارستان دانشگاهی از این تعداد در اهواز و 16 بیمارستان دانشگاهی در خارج از اهواز قرار دارند.

در مجموع در حوزه دانشگاه علوم پزشکی اهواز 5 هزار و 929 تخت بیمارستانی فعال است که 3 هزار و 782 تخت بیمارستانی از این تعداد دانشگاهی هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به وضعیت مدیریت پسماند در بیمارستان ها افزود: بیمارستان مادر رامهرمز دستگاه امحای پسماند را دارد اما در حال ساخت جایگاه راه اندازی دستگاه است که تاکنون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقال پسماندهای مراکز منتخب کووید – 19 ایذه بدون بی خطرسازی به محل دفن

انتقال پسماندهای مراکز منتخب کووید – 19 ایذه بدون بی خطرسازی به محل دفن